Header Ads

Kembali Memuhasabah Diri

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
Assalammualaikum wbt

KEMBALI MEMUHASABABH DIRI

Cuma sesekali
Tetap lakukan
Jangan tinggal terus
Perlu memuhasabah diri

Kembali Memuhasabah Diri
Kembali Memuhasabah Diri

Kadang apa yang kita makan dan beri orang makan menjadi punca

Sekian.



logoblog

6 ulasan:

  1. kerana apa yang kita makan akhirnya menjadi darah daging...

    pc nanti tinggalkan details kat link ni ya: https://www.sunahsukasakura.com/2021/01/top-10-commentators-2020-blog-sunah.html

    BalasPadam
  2. thank you PC atas reminder tu... setuju sangat tu bab mkn sbb akn jd darah daging kan? teringat daging kartel... huhuhu

    BalasPadam
  3. eee ini too deep.. tak pernah terfikir benda ni pun

    BalasPadam
  4. buat semakan sepanjang coretan 2020 dan istiqomah lah hendaknya mencari kebaikan di sepanjang 2021, selamat tahun baru PC

    BalasPadam
  5. Setuju. Saya kerap jugak merenung diri ni huhu

    BalasPadam
  6. Betul tu PC bak kata Prof Muhaya kita kena selalu audit diri sendiri

    BalasPadam

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..