Teruslah Ingat DIA

TERUSLAH INGAT DIA
بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum wbt


TERUSLAH INGAT DIA."Mengingat". Untuk mengingat bagi sesetengah orang menjadi satu kepayahan dan ada juga yang mudah untuk mengingat. Rezeki sebenarnya. Bagi yang mudah mengingat sentiasa bersyukur. Bagi yang sukar untuk mengingat jangan gundah,in Sha Allah ada solusinya. 

Teruslah ingat DIA. 

Bersyukurlah kerana di hidupkan.Hidup dan kehidupan yang Allah beri kita hari ini adalah rezeki. Allah SWT pilih kita ,beri kesempatan pada kita pastinya bersebab.Setiap yang dilihat.. Setiap yang didengari.. Setiap yang dinikmati.. Bukankah itu alasan kukuh untuk kita manusia terus mengingati DIA .Terus dan sentiasa sedar diri bahawa kita ini hamba-NYA. 

Kuncinya DIA pandang kita. Kalau kita buat baik pada sesama manusia dan sesama makhluk lain pun,kebaikkan itu datang kembali kepada kita tanpa disedari biarpun bukan dengan cara kebaikkan sama yang seperti mana kita lakukan. Bagitu jugalah dengan Allah SWT. Kita tidak tahu pun kebaikkan mana yang Allah angkat dan terima,namun moga dengan amal ma'ruf itu Allah SWT sudi memandang kita. 

Sekian.


PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

7 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama