Bulan Ketiga Mac

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
Assalammualaikum wbt

BULAN KETIGA MAC.Berakhir sudah Februari.Seperti biasa seperti tidak berasa berlalunya waktu berlalu.Dalam pada kita yang kesibukkan atau mungkin banyak waktu yang PC sendiri telah sia-siakan dengan sesuatu yang tidak berfaedah.MasyaAllah.Mana mungkin waktu boleh diundur kecuali undur sekadar mengenang dan mengimbas semata-mata.

Bulan Ketiga Mac
Bulan Ketiga Mac

Setiap daripada kita ada kesibukkan dan ada agenda masing-masing yang perlu dilunaskan.Cepat atau lambat tergantung kepada diri masing-masing mengurus dan melakukan apa yang sudah menjadi tanggungjawab.

Lima puluh sembilan hari telah berlalu.Telah kita lalui.Alhamdulillah.Mungkin ada yang masih biasa-biasa sahaja,tidak mustahil ada yang sudah mencapai sasaran walau baru di awal tahun lagi kerana mungkin semua telah bermula dari tahun-tahun sudah.

Bulan ketiga.Mac.Kalau hari ini kita masih di sini.Masih Allah izin benafas,syukuri dan manfaatkan setiap peluang yang Allah pinjamkan sebaik-baiknya.Itu bererti masih ada rezeki lagi untuk kita.Esok yang belum tentu,namun andai masih menjadi rezeki jangan disia-siakan.

Sekian

Semua menjadi indah pada waktunya.


7 comments:

  1. hari berlalu dinikmati hadirya dgn syukur

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah masih dikurniakan kesihataan sehingga harini. Syukur.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah masih diberi peluang bernafas sehingga hari ini. Moga kita menjadi lebih baik dari semalam..:)

    Happy March PC!

    ReplyDelete
  4. terasa macam baru je 01 Januari

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah :)
    Happy March month PC!

    ReplyDelete

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..

Powered by Blogger.