Cuba Muhasabah Kembali

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum wbt

CUBA MUHASABAH KEMBALI. Sesiapa sahaaj boleh membuat kesimpulan sendiri. Kadang tak tahu apa-apa pun boleh terus dengan mudahnya membuat kesimpulan. Namun cukup berkualitikah kesimpulan yang kita buat da kemudian beri atau kongsikan.

Cuba Muhasabah Kembali
Cuba Muhasabah Kembali

Berhati-hati bukan cuma sekadar di jalanraya. Dalam berlisan, bertindak dan membuat kesimpulan juga perlu berhati-hati. jangan selalu hanya ambil dari satu sudut pandang sahaja kerana tidak pernah rugi andai suatu kesimpulan adalah gabungan daripada banyak buah fikiran yang wajar dan jernih.

Kalau mungkin sebelum-sebelum ini telah membuat banyak kesimpulan yang kurang tepat, membuat ramai orang menjadi marah atau tidak berpuas hati dengan kita, tidak mengapa, mulai detik ini berubah. Orang yang baik dan rendah hati adalah orang yang sentiasa mahu berubah ke satu tahap yang lebih baik pada pandangan Allah SWT.

Sekian.



PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

4 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Good sharing PC.. betul tu, biarlah kita merendah diri selalu tak rugi apa pun..

    BalasPadam
  2. yang penting kita kena nilai dgn mengunakan Akal

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama