Selamat Datang April

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum wbt

SELAMAT DATANG APRIL. 18 Syaaban 1442H. 1 April 2021. MasyaAllah. Alhamdulillah. Dah melangkah kita ke bulan April. Nikmat mana yang boleh kita dustakan. Tiada. Banyak nikmat yang mesti kita hargai dan syukuri sentiasa selagi bernyawa. Apa pun itu. Terus berterima kasih dengan Allah SWT. Di mana pun.

SELAMAT DATANG APRIL
Selamat Datang April


Melangkah ke bulan April bererti Ramadan kian menghampiri. InshaAllah. Kurang daripada dua minggu kita umat Islam bakal berpuasa di bulan Ramadan. Ya Allah nikmatnya. Sebak ada. masih lagi Allah SWT beri rezeki untuk melunas rukun Islam ketiga ini. Aamiin. 

Ya, dapat dirasakan waktu kian pantas berlalu. Macam lebih pantas berbandig sebelum-seblum ini. Tidak dinafikan dengan pelbagai dugaan semasa yang kita semua lalui, sentiasa berdoa agar semua segera berakhir dan biar lebih pantas hari demi hari berlalu. Kita cuma teus boleh doa dan usaha. Selebihnya itu atas mahunya DIA yang MAHA BERKUASA.

Sekian.


PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

6 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama