Semua Atas Mahunya DIA

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum wbt

SEMUA ATAS MAHUNYA DIA. 14 Zulkaedah. Alhamdulillah. Indah suasana. Baik-baik sahaja cuaca. SubhanaAllah. Alhamdulillah. Jumaat terakhir dibulan Jun. Sekejap je dah empat Jumaat. Macam baru semalam baca masing-masing ucap selamat masuk bulan Jun, eh tinggal kurang seminggu dah nak ke bulan Julai kita semua. InshaAllah. Aamiin.

Semua Atas Mahunya DIA
Semua Atas Mahunya DIA

Setengah tahun bakal berakhir. Setengah tahun lagi perlu kita lalui. Moga sentiasa ada jalan yang mudah dan rezeki yang selayaknya untuk kita terima dan nikmati. Selalu ada rezeki yang boleh dikongsi juga walau mungkin cuma sedikit sahaja. Tidak mengapalah. 

Setiap kita harapkan kemudahan. Kemudahan dalam segenap aspek. Bila semua mudah banyak perkara berjalan lancar. Nak mudah pun kena minta padaNYA. Minta lagi dan lagi. Kalau Allah izin itu nikmat. Kalau belum izin sabar sikit lagi.

Kita makhluk. Kita hamba. Semua atas mahunya DIA.

Sekian
Tinta PC
Semua atas mahunya DIA




PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

4 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Minta padaNya berserta dengan usaha....

    BalasPadam
  2. Betul PC, kita hanya mampu mengadu padaNya...selebihnya hanya Dia yang tahu..

    BalasPadam
  3. Mungkin Allah tak izin sebab itu yang terbaik cuma kita yang tak tahu. Wallahualam

    BalasPadam
  4. moga cepat2 la semua dpt vaccine

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama