Jangan Beri Peluang

JANGAN BERI PELUANG. بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم . Assalammualaikum wbt. Rasa malas tidak dapat ditegah. Datangnya tidak diundang tapi perginya mesti dipaksa dan diusir. Kadang bukan malas cuba tubuh barangkali terlalu letih. Tubuh kita ini sangat unik Allah SWT cipta. Tubuh kita akan selalu menghantar isyarat. Bila waktu istirehat dan bila waktu tubuh boleh kembali bekerja.

Jangan Beri Peluang

Normal kalau ada kemalasan dalam kehidupan ketika mahu beraktiviti. Yang bahaya itu bila malasnya sentiasa. itu yang perlu dilawan jangan beri peluang ianya berlarutan hingga menjejaskan banyak urusan. Keadaan menjadi lebih parah bila dah ada rasa putus asa. Apa pun tak boleh nanti.

Sekian
Tinta PC ❤ 
Jangan beri peluang



PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

3 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. 'malas' tu kawan baik uncle... hehehe

    BalasPadam
  2. Kadang kadang mood tak baik pun boleh jadi malas woooo

    BalasPadam
  3. 'Malas' penyakit yang tiada ubat tapi kita boleh berdoa padaNYA ~ Ya Allah aku berlindung kepadaMu dari kelemahan dan rasa malas ~.

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama