MOOD RAJIN NAK BACA TAPI TAK RAJIN NAK KOMEN ON

MOOD RAJIN NAK BACA TAPI TAK RAJIN NAK KOMEN ON | Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasih. Assalammualaikum wbt. MEMANG SUSAH DIJANGKA. Itulah ragam emosi dan tingkah manusia. Kalau silap mata mungkin boleh dikaji, dipelajari, dipraktik dan kemudian dikongsi untuk menghibur. Tidak tingkahlaku dan perasaan manusiawi. 

Maaf ya. Serius PC minta maaf ya sahabat-sahabat blogger. Mood rajin nak baca blog sahabat-sahabat tapi tak rajin nak komen on la pulaknya. Rasa semangat dan seronok nak baca apa artikel yang dikongsi tu membuak-buak. Memang seronok. Tapi tak untuk tinggalkan komen. PC pun tak tahu kenapa.

MOOD RAJIN NAK BACA TAPI TAK RAJIN NAK KOMEN ON

Bahagia daripada satu blog ke satu blog. Baca dan baca macam baca novel daripada muka ke muka. Sehelai demi sehelai. Allahu. Variasi kisah yang berbeza dari blog ke blog macam minum dan menikmati koktel. Ada macam-macam rasa dan info. PC kutip dan hadam. PC manfaatkan dan praktikkan. Sungguh.

Ada masa-masanya kita bahagia lakukan banyak kerja dalam satu-satu masa. Tidak PC nafikan akan sangat rasai keseronokkan bila hanya minimum kerja yang kita lakukan tapi kesannya sangat mendalam dan bermakna. PC rasai sendiri. Tapikan mood macam ni tak selalu. Hehehehe.

Biasanya, singgah. Selalunya baca. Komen. Pakej. Berganda rasa puas hati. Allahu. Sekali lagi maaf ya sahabat blogger. 

Tinta Perdu Cinta ❤
MOOD RAJIN NAK BACA TAPI TAK RAJIN NAK KOMEN ON   

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

6 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Biasalah tu PC..samalah kita. kadang tak ada mood, kadang masa tak mengizinkan, kadang tak tahu nak komen apa.

    BalasPadam
  2. Haha! Uncle pun pernah rasa macam ni....

    BalasPadam
  3. Sama la ngan akak...lately..rasa macam down sangat..sebab tu banyak share copy telegram je...

    BalasPadam
  4. Dapat jalan2 singgah baca pun dah ok
    kalau dapat komen lagilah bagus

    BalasPadam
  5. Betul... Sama jgk ngan kitaaa... Dok baca2.. Klik2 semua blog tp mls nk komen.. Ni pagi2 subuh br rajin jengah blk blog kengkwn n komen hahah

    BalasPadam
  6. Itu biasa kak. Tak tahulah kenapa macam tak terkomen. Sekarang tambah lagi satu masalah nak komen tapi komen hilang. Sabar je lah.

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama