TETAP MESTI INGAT WALAU SUDAH MELANGKAH KE TAHUN 2022

TETAP MESTI INGAT WALAU SUDAH MELANGKAH KE TAHUN 2022 | Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasih. Assalammualaikum wbt. JUJUR kita masih belum bebas sepenuhnya. Kita masih berada dalam satu situasi yang sangat masih perlu berjaga-jaga tidak kira di mana pun berada. 

TETAP MESTI INGAT WALAU SUDAH MELANGKAH KE TAHUN 2022

Jangan sambil lewa buat apa-apa ikut suka. Apatah lagi dalam keadaan sekarang, waalupun sudah lengkap vaksin. Walaupun ada yang sudah menerima suntikan ketiga iaitu dos penggalak, tetap sahaja mesti berjaga-jaga tidak digalakkan ke mana-mana dengan bebasnya walau hakikat sekarang tidak lagi begitu.

Pilihan dan pertimbangan atas diri masing-masinglah. Masing-masing bijak dan sudah dewasa juga. Ditegah pun rasanya tidak boleh lagi. Hak. Ya masing-masing ada hak juga mahu nkmati kebebasan ke mana-mana. 

Cuma, walau sudah melangkah ke tahun baharu ini, jangan lupa terus amalkan SOP yang telah ditetapkan ya. Hujan masih turun, sesekali deras, sesekali sekadar gerimis halus sahaja tapi tetap sahaja diselang seli dengan dentuman guruh yang menggegar. Allahu.

Tinta Perdu Cinta ❤
TETAP MESTI INGAT WALAU SUDAH MELANGKAH KE TAHUN 2022



PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

4 Ulasan

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..

  1. Stay safe kita di tahun 2022 ni...!

    BalasPadam
  2. InsyaAllah semoga kita sentiasa dilindungi

    BalasPadam
  3. semoga tahun 2022 ni yang baik-baik sahaja untuk kita semua.

    BalasPadam
  4. betul, masih belum bebas dari virus

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama