JALAN PULANG

JALAN PULANG | Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang. Assalammualaikum semua. Hihi. PERGI DAN PULANG. BOLEH JADI PERGI TIDAK PULANG. Atau pergi tidak pulang-pulang. 

Sebab apa pergi. Sebab apa pulang, sebab apa tidak pulang dan sebab apa tidak pulang-pulang. Semua ada tersirat dan tersuratnya. Cuma diri sendiri dan Allah swt yang tahu.

Jalan pulang. Beberapa bulan lepas kami kerap berulang alik kampung ke Perak. Perak ke kampung. Perak ke KL juga. Atas banyak urusan. Selesaikan satu persatu. Biasalah selagi hidup akan sentiasa ada urusn yang mesti diselesaikan. 

Sebenarnya letih pindah dan mengemas pun masih ada. Masa mengemas barang masuk kotak tak terasa .. excited kan nak balik kampung.. bila dah sampai kampung.. adoi rasa macam bersimpul semua urat. Kikiki.

Jalan pulang setiap kita tidak sama. Ada kisahnya masing-masing. Semoga setiap jalan pulang yang dilalui sentiasa dalam kasih sayang dan redha Allah swt. Aamiin.

NOTA PC  : Pantang nampak bantal mata ni.. kikiki.
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

1 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama