BEZAKAN DAN ASINGKAN

BEZAKAN DAN ASINGKAN | Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang. Assalammualaikum semua. Hihi. PANCAROBA AKAN SELALU ada. Diri sendiri lalui. Orang disekeliling kita lalui juga.

BEZAKAN. Mana boleh. Mana tidak boleh. Mana perlu. Mana tidak perlu. Ada salah dan ada yang betul. Bezakan satu demi satu. Bezakan je dulu. Bila dah boleh bezakan.. in sha Allah nanti pandai asingkan.

ASINGKAN. Selepas bezakan. Dah taukan. Maknanya dah tak bercampur baur lagi. Jadi, boleh dan mudah nak asingkan. Penting sangat-sangat ke?.

BEZAKAN DAN ASINGKAN
BEZAKAN DAN ASINGKAN

Penting!!. Bermula daripada bezakan dan asingkan inilah banyak perkara boleh dilakukan dengan baik dan betul ketika menjalani kehidupan seharian.

Tidaklah sentiasa salah. Tidak juga berasa selalu betul.Baik dan betul dibuat. Tahu mana yang tak patut tu, tak perlulah dibuat. Gitu. Taklah hentam ikut suka. Ikut undang-undang sendiri. Adoi. 

NOTA PC  : geram bila tak dengar nasihat
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

3 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama