MAKAN SOTO MEMANG SYOK

MAKAN SOTO MEMANG SYOK  | Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasih. Assalammualaikum semua. SUSAH NAK TOLAK bila apa yang PC suka ada dalam menu dan ada depan mata. Begitulah bab makanan ni. Aduhh.. duh.. duh.


Soto. Bihun sup. Ada dalam menu, biasanya memang itu dipilih dulu. Kalau OK, lain kali datang kedai yang sama, in shaa Allah pilih lagi. Tapi kalau tak best pada tekak, sama ada tak datang lagi atau pilih menu lain je kalau datang semula kedai yang sama.

Makan soto memang syok. Syok wooo. Lagi dapat sambal kicap yang pedasnya macam nak terjojol biji mata. Lagi laaa menyengat. Cuma tulah.. bahana pada perut juga. Kadang OK perut kadang kecundang juga. Maka, berteman la dengan tandas.

Kuah soto main peranan utama. Sedap kuah, sedaplah soto tu. Kalau gagal kuahnya maka gagal la rasanya. Adoi. Pulak bila musim hujan. Memang kaw laa makan panas-panas. Peluh satu badan. Alhamdulillah. Kalau ada begedilnya lagi syok.

Ada yang suka soto. Ada yang tidak. Ikutlah selera masing-masing. Tak boleh paksa orang suka apa yang kita suka.

NOTA PC  : Lagi puas hati bila dapat masak sendiri.
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

2 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama