POKOK NONA BERBUAH LAGI

POKOK NONA BERBUAH LAGI  | Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang. Assalammualaikum semua. Hihi. ALHAMDULILLAH POKOK NONA BERBUAH lagi. SYUKUR sangat-sangat. Gembira. 

Abah dengan mak la yang happy. Mana tak happy nya sebab segala usaha dibuat nak bagi pokok NONA BERBUAH sentiasa. Macam-macam baja diletak. Dengan izin Allah berhasil.


Bukan cuma mak abah, anak, menantu dengan cucu dapat rasa. Bahagia je rasa. Tak gitu. Tapi ada je yang tak suka rasa buah nona ni. Elok juga bagi yang suka makan lebih sikit.
 

Kadang menjadi.. kadang gugur juga. Selagi tak masak ranum selagi itulah tak boleh berharap lebih-lebih. Segalanya mungkin. Ada rezeki dapatlah. Belum rezeki bersabar dulu.

NOTA PC  : dapat makan buah delima syok juga ni  
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

5 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. pernah makan dulu sekali dua tapi jarang jumpa la buah nona ni, mungkin sebab dia banyak biji

    BalasPadam
  2. macam mana agaknya rasa dia ya? saya tak pernah cuba..

    BalasPadam
  3. macam mana rasa buah nona ya. rasanya mcm belum pernah makan

    BalasPadam
  4. berbudi pada tanah dpt tuai hasilnya

    BalasPadam
  5. Akak suka..rasa dia akan- akan buah durian belanda, pernah makan yang jenis ni dan pernah makan yang dari Vietnam..besar..cuma mahal la skit sebab buah import kan...

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama