TASBIH PENINGGALAN MAMA

TASBIH PENINGGALAN MAMA | Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang. Assalammualaikum semua. Hihi. KENANGAN. MUDAH DISEBUT. TIDAK MUDAH UNTUK DIHADAM. Sungguh. 24 tahun tinggal bersama-sama. Kemudian keluar duduk berasingan. Ikut encik suami. 14 tahun duduk asing. Dua tiga bulan sekali balik kampung. Lebih parah dan menyakitkan ketika COVID 19 sedang mengganas,  langsung tak boleh balik kampung.. SEKARANG BILA DAH BALIK KAMPUNG TERUS kurang satu. 

BUKAN TAK REDA. Siapa PC boleh tak reda. Siapa PC nak pertikai itu ini, mengapa begitu kenapa begini. Walaupun kadang ada rasa dan detik hati juga fikiran yang tidak-tidak. Istighfar jelahhhh banyak-banyak. Mulut ucap kuat tapi tidak tentu hati  pun kuat juga. MANUSIA rapuh iman PC ni. Tergelincir juga dek emosi yang turun naik. 

HIDUP DALAM KENANGAN ITU INDAH SANGAT. Mungkin ada yang suka. Mungkin ada yang menyampah. Kalau boleh nak buang dan kikis kenangan yang ada. Tapi tidak pc. Memang sedih tapi daripada situ akan sentiasa ingat, dan sentiasa cari jalan nak bantu. BANTU SENANGKAN KEHIDUPAN DI SANA.

TASBIH PENINGGALAN MAMA. ADA beberapa tasbih jadi kegemaran mama. Satu pada babah. Satu pc guna dan dah putus. Dan yang ni pun pc guna juga. Rasa happy dan bahagia. Sungguh. 

SAMBUNG TERUS. YA, hal baik yang dulu mama buat, sekarang in sha Allah babah dan pc sambung terus. Tak kisahlah apa pun itu. Kami buat. Cuma caranya berbeza. SATU je, semoga nikmat kebaikkannya mama rasa dan kami yang masih hidup ini pun rasai. Aamiin.

NOTA PC  : rindu sangat-sangat 
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

Catat Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama