NILAI

NILAI | Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang. Assalammualaikum semua. Hihi. BUKAN NILAI NEGERI SEMBILAN. Tapi nilai melambangkan harga dan berharganya sesuatu itu tak kiralah apa sekalipun.

ATAS PENDAPAT DAN PERTIMBANGAN SENDIRI. Ada NILAI atau sebaliknya, balik pada diri sendiri. Kadang kita rasa tak ada NILAI pun, tapi bagi orang bernilai sangat-sangat. Ha gitu.

Macam kita pergi berbelanja la. Ada orang tak kisah dengan harganya tu. Selagi tak penuh troli selagi tu laaaa isi. Keperluan dan kehendak berlumba-lumba. Boleh je, tak jadi masalah pun. Tapi ada orang, banyak pertimbangan perlu dinilai. Pun tak ada salahnya juga.

NILAI. Kita suka nilai. Jangan lupa kita juga dinilai dan ada nilai. Serba serbi ada nilai tertentu. Sangat beruntung bagi sesiapa yang sedar dirinya akan sentiasa dinilai. Setiap nilai itu bertambah baik.. atau sebaliknya.

NOTA PC  : nilai dengan mata hati
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

Catat Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama