SETENANG PADA PANDANGAN MATA

SETENANG PADA PANDANGAN MATA | Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang. Assalammualaikum semua. Hihi. BANYAKKAN yang sedap dipandang mata tapi dasarnya tidak begitu. Dunia tipu-tipu wujudkah?. Bagi PC zaman sekarang ni tak mustahil. Sedar atau tak  jelah kita ni.


SETENANG PADA PANDANGAN MATA. Pandangan tenang, fikiran dan hati pun ikut tentang. Memang automatik jadi begitu. Kalau kita pandang sesuatu yang serabut, otak kita pun berganda serabutnya. Tak gitu. Sebab tulah bila ada masalah, pemandangan hijau, laut jadi tumpuan dan pilihan.

Sesiapa pun suka dan nak rasa tentang. Tenang dunia sampailah akhirat.. besar pengaruh rasa tenang. Bayangkan bila asyik serabut itu ini, mulalah macam-macam masalah timbul.

Mata menjalar ke hati. Mata dan telinga jadi jendela hati dan akal. Menghantar banyak maklumat dan menyampaikan apa sahaja. Jangan main-main tau.

Pilih apa yang mahu dilihat. Supaya nanti bila ditanya kelak ianya tidak membinasakan. Aamiin.

NOTA PC  : jalan tepi pantai syok ni
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

1 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Tutup mata..dan telinga ya...lihat dan dengar yg baik"saja..supaya hati tenang dan tentram😊🙏

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama