BENARLAH LAKUKAN KERANA ALLAH SWT

BENARLAH LAKUKAN KERANA ALLAH SWT | Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang. Assalammualaikum semua. Hihi. ISTIQMAH NIAT DEKAT DALAM HATI tu kerana ALLAH.. jujur saja, TIDAK MUDAH. RASA MACAM terbakar syaitan. Macam nafsu tu jadi bara yang sentiasa menyala. Bukan mudah.

SAHAJA.... KERANA ALLAH TAALA. Patah perkataannya tu tak seberapa tapi beban dan beratnya tu ermmmm. Sesak hati dan fikiran. Bermacam hasutan dan bisikan mendekat. Menarik-narik. Berlumba-lumba. Ya Allah. Allahuakbar. 

Buatlah kerana Allah. Jangan buat kerana manusia atau jangan sandarkan pada selain Allah swt. InshaAllah selamat, mulus dan selamat dunia akhirat. Aamiin. Sandarkan pada sesuatu selain Allah tidak akan bertahan lama. Betul sangat-sangat. 

Niat menjadi tunjang pada perbuatan. Serong niat, lemah apa yang dibangun. Tegak niat. Kukuh apa yang dibina. Membangun kebaikan. Tegakan ketakwaan. Membentuk jasad yang selalu mahu mendekat dengan PENCIPTA dan menghidup sunah Rasulullah saw. Aamiin.

Selamat
Luaran jasad dan seluruh isi dalamnya
BENARLAH LAKUKAN KERANA ALLAH SWT

NOTA PC  : bila kerana Allah, banyak rasa negatif akan mati dan terhapus dengan sendirinya
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

1 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama