HELLO MEI 2023

HELLO MEI 2023 | Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang. Assalammualaikum semua. Hihi. Masih mood syawal. Masih beraya sana sini situ. Ditambah hari ni hari pekerja. 1 Mei. Selamat hari pekerja semua. Semoga kerja kita bukan cuma kerja. Bukan cuma nak dapat gaji.. tapi jadi ibadah juga buat kita. Aamiin. InshaAllah. 


Alhamdulillah dah beralih kita ke bulan mei. MasyaAllah. Syukur sangat-sangat. Lima per dua belas. Rezeki juga hidup sampai bulan Mei. Tak semua orang dapat rezeki yang samakan. Allahu.

Masih dibulan Syawal. Hari ni baharu 10 Syawal. Yang berpuasa 6.. selamat puasa 6. Atau ada yang dah selesai puasa 6.. syukur. Alhamdulillah. Selamat berhari raya dalam suasana hari raya. Indahnya puasa 6 dalam bulan syawal. Raya dalam raya. Yahuuuuu.

Dah masuk bulan kelima ditahun 2023. Tak kisah apa visi misi yang direncana atau disambung dari tahun sebelumnya.. 2022. Teruskan melangkah jangan putus asa. Jangan berhenti letak kepercayaan dan bersangka baik dengan Allah swt. 

Setiap hari ada harapan. Ada sinar dan boleh lakukan sesuatu apa yang dimahu. Boleh. Usahakan.

NOTA PC  : 9 Mei nanti... mama.
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

1 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama