UNTUK HIDUP

UNTUK HIDUP | Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang. Assalammualaikum semua. Hihi. HIDUP UNTUK MAKAN BAHAYA. Bahaya bagi segelintir orang. Tidak bagi segelintir yang lain. 

Untuk hidup. Banyak yang kita lakukan. Salah satunya makan. Ya makan. Ada orang suka masak kurang suka makan. Ada pulak yang suka makan tapi kurang rajin nak masak. Syok kalau suka masak dan suka makan. Haaaa. Mantap.

Sekali lagi. Untuk hidup makan ni cuma salah satu cara untuk hidup. Ada yang hari-hari makan tapi semakin kurus. "Makan hati". Manalah tak kurusnya. Ermm diet jimat tapi meyesakkan. Menyeksakan. Gitu. Ada tak?. Ada!. Banyak.

Untuk hidup jangan sampai matikan kehidupan orang dan makhluk lain. Tak guna selesa hidup pada pandangan orang tapi tidak pada pandangan Tuhan. Pilihlah jalan yang sama-sama dapat nikmati keselesaan kerana selesa tidak semestinya mewah dan kaya raya.

Sederhana. Untuk hidup
 
NOTA PC  : jangan mati hati
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

Catat Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama