TAK SETIA DENGAN SATU JENAMA

TAK SETIA DENGAN SATU JENAMA | Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Assalammualaikum semua. Hihi. CURANG!!!. Eh, biar betul. Biar betul ni.. KESETIAAN itu perlu tapi tengok jugalah pada keperluannya macam mana. 

Kami sekeluarga tengok keadaan. Banyak faktor yang mesti diambil kira. Bila beli atau gunakan satu-satu produk ni.  Contoh mudah macam body wash la. Kadang kami guna Lifebuoy. Kadang guna Dettol. Ada masa guna Shokubutsu.. dan lain-lain la. 

Memang TAK SETIA DENGAN SATU JENAMA la. Kawan-kawan macam mana?. Tapi biasanya taklah sekali guna terus tukar. Tak juga. Biasanya guna berbulan jugalah baharu tukar jenama lain. Ada juga guna jenama yang sama dalam jangka masa yang lama. Penting ambil kisah banyak perkara bila mahu "mencuba".

Sesuai dengan kulit. Serasi dalam jangka masa panjang. Lagi satukan.. PC tak pasti pengguna lain..tapi secara jujurnya.. harga pun main peranan. Mahu tidak mahu, harga mainkan peranan penting juga tarik hati dan perhatian pengguna. Di pasaran ada banyak pesaing. Ada pelbagai pilihan. Harap maklum ya.

Keadaan sekarang.. mana boleh jimat.. jimat walau seposen. Kadang ada yang "dimestikan" dikorbankan untuk "dahulukan" yang lebih utama dan penting. Situasi mendidik pengguna untuk lebih memilih dan sedikit berkira. Kecuali yang memang ada rezeki kuasa beli yang tinggi dan tahap duit tu boleh dijadikan tisu. Haaaa. Ada kan insan yang begini.. Allah swt beri nikmat padanya. Alhamdulillah. 

Mood cuba body wash Follow Me pulak. Ini bukan review.

NOTA PC : pra Ramadan
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

1 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Shower kadang bertukar-tukar jugak. Hanya syampu yang kekal 1 jenama.

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama