♡♡berjaga jaga..seimbangkan♡♡

Bissmillahirahmanirahim 
Assalammualaikum ukhuwah♡

Jom kita hayati..



Mereka ditimpakan kehinaan (dari segala jurusan) di mana sahaja mereka berada, kecuali dengan adanya sebab dari Allah dan adanya sebab dari manusia. Dan sudah sepatutnya mereka beroleh kemurkaan dari Allah, dan mereka ditimpakan kemiskinan (dari segala jurusan). Yang demikian itu, disebabkan mereka sentiasa kufur ingkar akan ayat-ayat Allah (perintah-perintahNya), dan mereka membunuh Nabi-nabi dengan tiada alasan yang benar. Semuanya itu disebabkan mereka derhaka dan mereka sentiasa mencerobohi (hukum-hukum Allah).

Surah Ali 'Imran 
Ayat 112

Kita..PC terutamanya langsung tidak terkecuali acap kali tergelincir..tergelincir dek jalan yang licin,,atau lantai yang basah..tidak pun bahana berheels berinci inci..hihi..bersabar..Allah nak gugurkan dosa dosa kecil kita..nikmat sebalik musibah..alhamdulillah..




PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

10 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Tidak kurang kakak yg dah tua ni pun masih tergelincir juga tau... Kena selalu ada yg ingat-mengingatkan macam ini.

    BalasPadam
  2. sama2 perbaiki diri.. mgkin dgn ujian akan lebih menyedarkan kita kan sis..
    salam kenal..follow sni:)

    BalasPadam
  3. @Kakzakie
    in sya Allah kita saling berpesan pesan..

    BalasPadam
  4. Zumal acap kali inginkan perubahan dan berubah tapi tetap tergelincir...

    BalasPadam
  5. sekarang pun, masih terasa dengan ujian tanpa putus dariNya. bagaimanapun, masih bersyukur kerana nikmatNya saya masih boleh membaca entri di sini :')

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama