♡♡jadilah yang bijak memilih♡♡

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

Google image 

Hujan baru saja teduh..sejuk..syukur..rezeki jugakan hujan ni..bagi sesetengah orang ia seolah masalah..dan sesetengah yang lain ianya nikmat yang tidak ternilai..alhamdulillah..ada yang baru mula bekerja hari ini setelah bercuti panjang..selamat kembali bertugas..malam..sambung beraya ok..tapi kalau letih..zzzzzz..

Lewat..lambat..tertinggal..orang lain nunnn bertapak tapak dan kedepan kiah oiii..tapak kasut dah 10 kali kopak..tidak mengapa..slowly but surely gitu kekdahnya..pilihan sentiasa ada..dan hak kita adalah memilih..namun jangan keterlaluan..berpada padalah..ukur baju ditubuh sendiri..silap ukur buruk padahnya..timbul pulak isu umur dewasa..pakai baju baby born..bukan ukhuwah PC lah..tu orang afrika tu..

Andai setiap kita tahu suratan takdir dan dapat membaca buku qada dan qadar pastinya kita delete terus nama Malaikat Malik..kerana kita lebih mengharapkan Malaikat Ridwan menyambut kita dipintu syurga..sekiranya kita mampu melihat setiap dosa dan pahala pastinya sedaya upaya mahu padam segala dosa..biar Malaikat Raqib sentiasa bekerja..dan Malaikat Atid..bersenang lenanglah kamu di mana mana..



PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

7 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. tmpat MY dah lama sangat tak hujan, panas terik, itu pun dah bersyukur, kalau hujan pun lagi bersyukur, sbb dah lama sangat panas heee

    BalasPadam
  2. Resam manusia mudah ditipu daya, sebab tu ada yang terus gembira dengan dosa...

    BalasPadam
  3. @Dunia Zumal
    moga kita bukan mangsa..dan jauhkan juga jadi pemangsa tipu daya..

    BalasPadam
  4. Bersyukur dengan apa yangTuhan bagi kita..hujan dan panas..sama2 penting

    BalasPadam
  5. Bersyukur dengan apa yangTuhan bagi kita..hujan dan panas..sama2 penting

    BalasPadam
  6. Bersyukur dengan apa yangTuhan bagi kita..hujan dan panas..sama2 penting

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama