Header Ads

Sambil menyelam..sambil minum aiR

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Syukur atas setiap nikmat..alhamdulillah.

Sambil menyelam samvil minum air
Google image 

♡•sambil menyelam sambil minum air•♡

Kekuatan seseorang itu tidak terfokus pada kemampuan fizikal semata..banyak faktor..banyak sudut yang perlu dan boleh diambil kira..ketajaman minda..keteguhan hati dan semangatnya..bergabung bommmmm..meletop letop dik..hihihi..kita mungkin boleh berlari tapi tidak boleh terbang kerana tidak bersayap..kucing banyak bulu tapi tidak boleh mencukur bulu diketiaknya..itulah keterbatasan..

Tetapi

Dengan izin DIA pada sesetengah perkara kita boleh laksanakannya sekaligus atau serentak mungkin..sambil menyelam sambil minum air bak kata pepatah..tidak perlu ke afrika untuk jadikan contoh kali ini..hihi..kita update entry..dalam masa sama kita blogwalking..yes anda superb..alhamdulillah..sambil siang ikan bilis..sambil tengok tv..kan 2 in 1 tu..menjana pendapatan melalui blog..hah terbuktikan..Allah.Allah. Allah.alhamdulillah.

Jangan

Pergi shopping usha dada orang..jeling jeling punggung orang..
Buat buat jatuh..dok nyelit nyelit kekonon tergesa gesa nak cepat..sengaja langgar punggung kemudian say oppppsss sorry..
Itu bukan menyelam sambil minum air...tetapi menyelam bunuh pahala sendiri..

logoblog

10 ulasan:

  1. wawa setuju, sambil menyelam sambil minum air.. jangan minum byk sangat, nanti lemas.. hehe

    bila kita boleh buat byk perkara dalam satu masa itu sgt bagus, cuma perlu ada fokus juga kan..")

    yg jeling punggung org tu tk baik tau. nakal.. hehe

    BalasPadam
  2. Sedang menyelam sambil minum air ni..hihihi

    BalasPadam
  3. Contoh PC buat Zumal terketawa sorang2...

    BalasPadam
  4. Contoh PC buat Zumal terketawa sorang2...

    BalasPadam
  5. Yg tahan tgk dada org..hahahah

    BalasPadam
  6. @Puan Wawa
    Sambil menyelam minum air yang bebaik ok pass..yang tak comel nanti pahala terlepas..

    BalasPadam
  7. @Dunia Zumal
    Patutlah mata zumal berair..lebih ketawa rupanya..hihi..

    BalasPadam
  8. @nor azman
    Cube perhati kalau pergi tempat ramai orang..ini berlaku..percayalah..

    BalasPadam
  9. x masin ker kalau menyelam di laut tu PC..eheheh..jgn marah KG gurau jer

    BalasPadam

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..