KEBAJIKKAN ATAU PENGHARGAAN??

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم

KEBAJIKKAN ATAU PENGHARGAAN??..orang yang membuat KEBAJIKKAN kerana Allah SWT pasti bakal mendapat penghargaan..Tetapi PENGHARGAAN itu belum tentu menjadikan kita seorang yang cinta pada amalan KEBAJIKKAN..-Perdu Cinta-

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

11 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Ada ketika kita terlupa apa sebenarnya kebaikan yg kita buat tapi yg pasti malaikat Allah tak pernah lalai mencatat. Tapi jgn terlalu leka mengharap penghargaan bimbang kebajikan dibuat sia-sia jadinya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul kak..biarlah setiap kebajikkan kita Allah dan malaikat sahaja yang tahu dan ingati..kadang terasa takut..dalam kebajkkan yang sedikit dilakukkan agak agak berapalah yang Allah terima..

      Padam
  2. Thanks Jua...Berbagi ilmu..Semoga kita semua mendapat manfaat..Lama akktak singgah sini...Thanks ya Jua sudi singgah blog akak..Akk busy sikit lately tu yg tak sempat nak BW..

    BalasPadam
    Balasan
    1. alah akak ni..tak apalah...setiap orang ada urusan yang perlu diutamakan kak..faham..bila ada kelapangan akak pun singgah juga blog PC dan kawan kawan yang lain jugakan..ok kak..tak jadi masalah pun.. :)

      Padam
  3. BERBUUAT KEBAJIKAN DEMI ALLAH..PASTI BEROLEH RAHMAT-NYA.

    BalasPadam
  4. Buat baik kerana Allah bukan kerana benda lain.. Ikhlas tu penting

    BalasPadam
  5. Terima kasih atas peringatan ini... subhanallah...

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama