Kejarlah Yang Cantik Pada Pandangan Allah

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم

KEJARLAH YANG CANTIK PADA PANDANGAN ALLAH ||Apa yang kita suka mungkin kawan kita suka..dan begitulah sebaliknya dia suka apa kita suka...cantik tak??..tanyanya sekali angguknya 10 kali..amboi..dah katanya saling menyokong..tapi nak menyokong pun kena ada ilmu..boleh ke nak setuju saja..boleh ke ikut saja..kadang kita takut kawan sentap..kita lupa bila Allah murka buruk padahnya..

Daripada Abu Hurairah RA bahawasanya Rasulullah SAW bersabda,

 Pada hari kiamat nanti Allah tidak akan melihat (dengan pandangan rahmat) orang yang memakai pakaian labuh hingga meleret ke tanah dengan tujuan bermegah-megah.

(Riwayat Al Bukhari dan Muslim)

Terkadang kita khilaf..terkadang kita ditengah tengah  persimpangan...insan mana tidak buat salah..bila sedar atau disedarkan..jangan malu untuk berubah..in sha Allah..Allah itu sentiasa terima taubat nasuha hamba-hambanya..
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

7 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Salam jumaat penghulu segala hari..

    BalasPadam
  2. Kadang-kadang minat kita dgn kawan x sama, tp terpaksa agree..

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul..bukan kerana pura-pura tapi nak jaga ukhuwah..kadang tidak semua kawan kita mudah berlapang dada atau berfikiran terbuka..

      Padam
  3. carilah keredhaan ALLAH..tolak tepi pandangan manusia..

    BalasPadam
  4. Semoga kita semua sentiasa dipandang cantik olehNya... aamiin ya Rabbalalaamiin..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama