Lawan

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم

LAWAN || Ambillah kesempatan..kalau ambil kesempatan untuk meng''onar''kan orang atau keaadaan haruslah kena sumpah seranah 2 hari 2 malam..atau mungkin lebih..tapi kalau ambil kesempatan pada perkara yang baik..in sha Allah orang lain akan sama-sama mendoakan kita..

lawan
Google Image

Malas itu penyakit biasa..PC pun ada masa dibelenggu aura kemalasan..tapi tolonglah lawan rasa malas itu kalau rasa itu datang bukan pada tempatnya..yalah walau tidak bergaji tapi oleh sebab sudah bersumpah untuk menyesatkan anak cucu Adam..gigih syaitonnirajim ni hasut kita sampai berjaya..sila fight sungguh-sungguh..
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

7 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Lawan,halang dan elak. Thanks PC ingatkan.

    BalasPadam
  2. Kakau malas je 1 hal yg paling anti malas plus phd... phd tengok org lain x malas...

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihihihi...alahai..parah..secara tak langsung PHD tu boleh buat kita move on..

      Padam
  3. kawan pon main peranan jugak dalam bab nak melawan segala perkara negatif ni kan..tp kalau dah tersangkut tu jadikan iktibar jelaa..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul...kawan pun penting...kalau dapat yang push kita cenderung ke positif memang win..tapi kalau sebaliknya memang droop la jawabnya..

      Padam
  4. lawan setakat boleh. namun aku insan biasa yg kdg2 tertewas juga akhirnya..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama