Header Ads

WEDNESDAY WORDLESS || BOLEH KETAGIH

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

WEDNESDAY WORDLESS || BOLEH KETAGIH

Keropok kering
Ada yang siap dipeketkan...ada juga yang timbang kilo..ada yang masin...ada yang sedang elok...goreng siap siap..inilah kudapan mengunyah waktu santai.. ^^

logoblog

20 ulasan:

  1. Rumah kakak ni sejak anak dara kakak belajar di Unizar benda ini memang sentiada ada di dapur. Budak mengaji pun kadang dah malas nak makan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ooo bila balik JB anak akk beli keropok kering ya buat ole ole....hihi....sira dengan lada kak...mesti anak anak tu teruja...hihi..

      Padam
  2. betul betul..k!udapan waktu petang. pekena sekali teh o panas. =D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan...sebab ringan...tipis...makan tak rasa...alih alih habis..hihi...

      Padam
  3. Kepok Ganu ke Klate nii? Ke keropok Johor? Hehe :P

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hihi...perak ana...tapi asal usulnya tidak diketahui...

      Padam
  4. itumah kecipring ya mbak. terbuat dari singkong, enak pastinya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ni diperbuat daripada ikan KA...singkong tu ubikan..ni bukan...

      Padam
  5. Keropok lekor lagi sedap kan?
    Permohonan utk menjadi penaja GA abam kie masih dibuka. Sila wassap or SMS maklumat lanjut ke no 0129820100..TQ sbb berminat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul...yang banyak ikan...PC dengan suami suka keropok losong...hihi...

      Padam
  6. kami memang sentiasa ada stok keropok camni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mudahkan...bila ada tetamu pun senang juga...

      Padam
  7. keropok keping kan? sedapnyaaaa

    BalasPadam
  8. Salam kak,
    yana yang hari hari makan pon tak puas kak :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Boleh jadi syok makan keropok...tak pandai jemu pulak akak ni yana...mungkin sebab suka la..hihi..

      Padam

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..