Header Ads

WEDNESDAY WORDLESS || ZAMAN BERZAMAN

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

WEDNESDAY WORDLESS | | ZAMAN BERZAMAN - Songket Sarawak satu ketika menjadi kegilaan..percayalah songket tidak pernah dilupakan...batik..daripada mana pun asalnya..tetap dipakai..turun temurun..baik untuk basahan atau sebaliknya..

Songket Batik

Apa yang baik kita kekalkan agar dikenali generasi mendatang..


logoblog

11 ulasan:

  1. salam , cantik songket yang atas tu :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih Yana...sekejap dulu hotkan songket ni...

      Padam
  2. Sekarang songket dah jadi kegilaan balik. Huhu ^^

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul..yang lama lama dah di keluarkan dan menjadi perhatian semula...alhamdulillah :)

      Padam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. setuju, kak ana pun suka dengan tenunan songket asli, cukup dapat satu persalinan untuk disimpan buat kenang-kenangan kan .

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan kak...tapi tulah songket tenun beratus harganyakan kak...cantik memang sangat cantik..

      Padam
  5. songket memang cantik, bila dipakai nampk class. Tapi harganya mahal sgt ,

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lagi yang tenun tangan...ermmmm lagi mahalkan..

      Padam
  6. Lawanya songket.. Suka songket sebab nampak cantik kalau pakai. Tapi tue lah, harga biasanya mahal. Huhu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Penjagaannya pun agak susah...harga tu memang tak nafi...boleh tahan...

      Padam

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..