Dari Dasar Hati Yang Paling Dalam

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum 💖

DARI DASAR HATI YANG PALING DALAM ||Subnan Allah..walhamdulillah..Allahuakbar

Dari Dasar Hati Yang Paling Dalam

Dalam setiap tutur kata..biar tidak bersemuka sekadar dikongsi pada setiap entri sahaja yakin lagi pasti..tentunya ada yang mengguris rasa..apatah lagi merobek jiwa..harapan PC tiada luka yang berparut dihati ukhuwah..sekadar berkongsi kisah..ambillah yang bermanfaat..gunakanlah yang berguna..amalkanlah yang boleh diamal..

Kasar bahasa sentiasa ada..silap eja itu sangat biasa tapi percayalah PC bukan yang luar biasa lantaran itu kadang atau selalu terguna bahasa berbisa..khilaf yang yang dilakukan pastinya lebih banyak berbanding lamanya tempoh libatkan diri dalam arena ini..kurang sana sini..pasti..

Dalam senda gurau..dalam serious tidak terlepas dengan kesinisan itu juga punca buat ada hati kecewa,,yakin..dalam keseronokkan mencoret..tidak kurang ada yang sukar difahami..namun PC berdoa yang baik itu mudah diterima dan difahami..

Setiap Ramadhan yang hadir itu adalah sesutu yang istimewa buat PC..tahun hadapan belum tentu bertemu lagi..dengan rasa rendah hati..PC mohon maaf atas setiap ketelanjuran baris kata..canda tawa..moga setiap amalah kita diterima oleh NYA..amin.

*terima kasih ukhuwah..

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

3 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama