Ada Kebenarannyakah

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum 💖


ADA KEBENARANNYAKAH || Orang perempuan lebih suka dan banyak bercakap berbanding orang lelaki..diamnya bila tidur..itu pun kalau nasib kurang baik siap bersambung dalam tidur..*siap sedia orang sebelah..sila tidur pakai topi keledar ya..takut kena sekeh..miahahahahaha ^^*..lazim kita dengar begitukan..

Ada Kebenarannyakah

Ada bawaan masing-masing..setiap kita ada bawaan diri masing-masing..tidak semua orang perempuan suka bercakap..ada juga yang jenis pendiam tapi ligat buat kerja..ada yang bercakap bila perlu sahaja..memang tidak dinafi ada yang bercakap dengan perkara lain seiring ligatnya..kita yang tengok pun letih tapi dia biasa je..hihi..anugerah tu..begitu juga orang lelaki..ada bawaan diri masing-masing..

Kita mesti perihatin..mesti sentiasa perhatikan insan yang rapat terutamanya dengan kita..adik beradik..kawan-kawan..saudara mara..lazimnya kalau kita sudah kenal lama atau rapat dengan mereka setiap perubahan mereka kita dapat kesan dengan agak mudah..jadi berhati-hati ketika hendak bercakap sekiranya perubahan itu berlaku..

#mencari redha Allah
*terima kasih ukhuwah


PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

2 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama