Tidak Pada DIA

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum 💖

TIDAK PADA DIA || Jangan bimbang..tidak pada DIA..berjalan kita mendekati NYA..seolah berlari DIA mendekati kita..percayalah tenangnya dapat kita rasai bila semuanya kita sandarkan pada NYA..


image

Andai satu masa kita pernah dilukai oleh manusia..kita pernah rasa sakitnya kerana dikecewakan..dan itu membuatkan kita berasa sangat dizalimi..namun itu semua tidak akan Allah lakukan pada kita..ya..pada manusia ianya mungkin berlaku..walau tidak semua manusia itu sikapnya suka berlaku kejam atau tergamak melukakan namun potensi untuk melakukan atau berlaku itu ada walau kecil dan sedikit peratusnya..*kita insan..sesiapa pun tidak pernah akan lepas daripada khilaf*..

Cuba mahalkan kasih sayang dan cinta kita pada sesama insan..supaya ianya tidak mudah dibuang ke tepi..tapi murahkan cinta dan kasih sayang kita dengan Allah suapaya DIA juga sentiasa mahu mendampingi kita..ketika susah mahu pun senang..ketika gembira atau bersedih..saat kita sakit mahupun sihat..

#mencari redha Allah
*terima kasih ukhuwah

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

3 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama