Header Ads

Suntik Semangat

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
Assalammualaikum 💖

Lemau?Malas?Letih dan lesu?..Jangan!Kekasih kita,kesayangan Allah SWT baginda Rasulullah SAW lahir pada hari Isnin.Contohi baginda.Sebaik-baik ikon dan idola untuk ummat sejagat.🌸Perdu Cinta🌸

10 comments:

  1. pagi hari isnin memang kena suntik semangat... hehee

    monday blues...:(

    ReplyDelete
  2. Takde istilah Monday blues sbb kerja start hari Ahad...

    ReplyDelete
  3. Kalau dah tua macam kakak ni sama aje tiap hari PC
    Kerja tak kerja tetap pukul 5 pagi dah start mulakan rutin.
    Cuma Jumaat lain sikitlah sebab abang tak kerja kakak oulak kerja macam malas nak pergi kerja:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Johor kan kak..mula cutinya Jumaat Sabtu...tu yg bila sorang dah mula cuti,sorang kerja lagi berat je semangat ya...betul la kak...dah rutin ya kak takdenya nak lemau2 ni...tanggungjawab..

      Delete
  4. BANYAK PERKARA SUNAT YG DIGALAK DILAKUKAN PADA ISNIN

    ReplyDelete

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..