Kerdilnya Hamba

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
Assalammualaikum 💖

Kadangkala kita tidak tahu apa sebenarnya yang kita mahu..namun percayalah Allah sentiasa tahu apa yang kita perlu..🌸Perdu Cinta 🌸

10 comments:

  1. ye betul tu sis... kdg kala mmg blur sgt tak tahu apa yg nak.... tp serah je pd Allah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul...ada masa masanya rasa macam ikut je flow..hihi..betul2 redha dan pasrah..tapi waktu mcm tulah biasanya semua akan lancar..

      Delete
  2. betul tu PC... Allah yg maha mengetahui apa yg terbaik buat kita..:)

    ReplyDelete
  3. Sebab kita ini sekadar hambaNya
    Sudah pasti DIA tahu apa yg kita perlu.

    ReplyDelete
  4. Betul kak PC. Sentiasa bersangka baik dengan Allah. Apa yang Dia bagi kita semestinya apa yang kita perlu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan..sebab adakala apa yang kita nak itu mendatangkan banyak keburukkan berbanding kebaikkan :)

      Delete
  5. Sentiasa bisik didalam hati.. Allah lebih mengetahui apa yang terbaik buat ku..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul dan setuju,lebih2 lg bila dalam kebuntuan atau kesusahan.. :)

      Delete

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..

Powered by Blogger.