Tewas,,Terus Mencuba..

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
Assalammualaikum 💖



TEWAS,,TERUS MENCUBA || Sekali buat tak tahu,,dua kali buat tak nampak,,kali ketiga ambil masuk troli..lalalala...*mungkin orang lain dah jemu,si PC barulah terhegeh hegeh mencuba..*..

Calpis

Kalau ikut lidah dan tekak PC rasanya lebih kurang vitagen..huhu..

*terima kasih ukhuwah 
#mencari redha Allah 

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

18 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Yeayyy! Siqah suka Calpis! Sedap!!

    Btw, macam dah lama tak nampak kak PC :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hihi...yeyyyy...kan..
      BEtul Siqah lama akk tak kongsi cerita..ada juga tapi sesekali je dik :)

      Padam
  2. bila vitagen Hsna tebace collagen..eh??? hahah.. adehh

    BalasPadam
  3. nory pon suka Calpis perasa anggur ni...sedappp

    BalasPadam
    Balasan
    1. PC pun baru pertama kali cuba terus ambil yg perasa anggur ni..ori,mango kalau tak silap dan anggur ni yg terbaru..

      Padam
  4. Sekurangnya kak PC dah rasa.. Reen masih belum pernah rasa air ni. Kui kui kui? ;p

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cuba Reen...hihi...botol kecil macam nutrigen pun ada.. :)

      Padam
  5. pokcik singgah blogwalking kat perducinta ni..

    BalasPadam
  6. wahhh.nak kena cuba ni PC... mcm sedap tu klu rasa mcm vitagen...akak suka.. hehe

    BalasPadam
  7. Tak pernah lagi minum minuman ni.. nak cuba jugala nanti.. hehehe

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama