Header Ads

Setelah Sekian Lama..Eh Muncul Kembali

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
Assalammualaikum 💖


SETELAH SEKIAN LAMA .. EH MUNCUL KEMBALI || Masa lalu boleh dikenang untuk selingan kehidupan.Mungkin daripada setiap kenangan itu ada pengajaran dan pengalaman yang boleh dimanfaatkan.Untuk diri sendiri dan untuk yang lain juga.Biarpun ada yang terlalu peribadi dan sulit .. pasti ada sedikit yang boleh dikongsi sebagai benih amal.

Disaat hati pasrah dan redha untuk melepaskan.. eh muncul juga .. walau hanya sekali sekala ianya menyejukkan juga jiwa.Tidak mengapalah.Nampak macam biasa-biasa sebenarnya ia juga antara satu ujian daripada banyak dugaan lainnya.Moga ini permulaan dan peluang.Syukur Ya Allah.Terima kasih Nuffnang.

Setelah Sekian Lama..Muncul Kembali

CEMBURUKAH ATAU PESAINGKAH.Cemburu itu rasa.Datangnya sukar diduga.Kadang pada hal yang kecil dan biasa-biasa..macam tidak logik bunyinya.Hendak kurangkan rasa cemburu mungkin langkah pertama adalah jangan pandang semua itu pesaing..kalau pun sebenarnya begitu..pandu ke arah lebih baik.Jangan sampai yang tidak tahu apa-apa menjadi mangsa.

Adakah Nuffnang cemburu dengan Google Adsense...ahakkk😉.. apa pun semua bersebab.Rezeki.Takdir.Namun usaha itu tidak pernah Allah SWT sisihkan,kerana usaha dan doa itu ramuan penting pada banyak perkara.

Sekian
Tinta Perdu Cinta ❤
Setelah Sekian Lama..Eh Muncul Kembali



logoblog

26 ulasan:

  1. Ya, lama juga dia tak muncul... kadang-kadang ada, kadang-kadang tak ada...

    BalasPadam
  2. Kakcik yang tak punya AdSense pun sudah tidak begitu dipedulikan oleh Nuffnang...

    Hanya percaya bahawa rezeki itu dari Allah. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul la kak...merajuk tanpa diketahui sebab ni...in shaa Allah ada rezeki..kita merasalah.

      Padam
  3. betul tu...jarang..jarang dah muncul...adakala takde langsung..nak diceraikan yang satu lagi tak lulus2..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ingatkan PC je yang Nuffnang dah tak peduli...ermmm moga segera pulihlah..

      Padam
  4. ingat lagi beberapa tahun lalu..nuff la paling femes kan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul...masa tu masing-masing seronok sangat..

      Padam
  5. kan PC.. cemburu agaknya. hehe. betul. kdg ada kdg hilang.. bertabahlah kita.

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah masih ada lagi rezeki utk blog PC. Biar sedikit janji berkat. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah..betul...sedikit itu kadang nikmat luar biasa..

      Padam
  7. hahaha. jeles lerr tu. tp btol, rezeki allah dah tentukan. mungkin bukan hari ini, mungkin esok ada rezeki kita.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kikikiki...kan...jeles pulak...in shaa Allah rezeki Allah itu luas....luar jangka.

      Padam
  8. Ingat dulu nuffnang mmng femes..time tu adsense blum ramai yg apply

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nuffnang antara solusi mudah untuk blogger raih pendapatan..syarat pun sangat mudah...

      Padam
  9. nuff aida pun sendu lately, PC.
    skang nampak dah btg idung nyer :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan...hihihi...dah mula nak muncul...sekali sekala...pun dah syukur.

      Padam
  10. tak baik tau cemburu dan hasad dengki., hehe2

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tulah...biasa-biasa jelah kan patutnya Wak...kikiki..

      Padam
  11. Allhamdulillah... jika rezeki tu dia datang juga...

    BalasPadam
  12. Situasi kita lebih kurang sama kak.
    Sejak pasang ads ni.. nuff mmg kurng muncul.. kekdng seminggu lngsung tak nmpk terui..
    sediss

    BalasPadam

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..