Fasa Menuju Ramadhan

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum ♡ 


FASA MENUJU RAMADHAN ~ Anak-anak .. adik-adik sedang bercuti sekolah.Alhamdulillah.Ibu ayah ada yang bercuti juga untuk membawa anak-anak sama ada pulang ke kampung atau berjalan-jalan..isi masa dengan aktiviti yang selayaknya.Luangkan masa bersama.

Fasa menuju Ramadhan ..

Alhamdulillah dah pun masuk bulan Rejab..seterusnya Syaaban kemudian Ramadhan..meniti hari menuju Ramadhan yang kian mendekat..lunaskanlah hutang piutang..hutang puasa,qadalah..hutang wang ringgit berdikit-dikitlah bayar ye..

Menemui Ramadhan atau tidak itu bukan di bawah ketentuan kita..namun sentiasa berdoa agar Allah SWT memberi lagi peluang pada kita semua untuk menikmati manisnya Ramadhan.

Madrasah merawat hati .. melentur nafsu .. memantapkan iman dan meningkatkan ketenangan fikiran.Permulaannya sedari bulan Rejab lagi..lakukanlah persediaan sebaik-baiknya.

Fasa Menuju Ramadhan


*terima kasih ukhuwah 
#sama-sama mencari redha Ilahi 

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

5 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Tak lama je lagi Ramdhan akan tiba,..

    BalasPadam
  2. Madrasah ramadhan. Semoga kita semua berjaya mengharungi madrasah ramadhan tahun ini dan semoga ianya lebih baik dari tahun sebelum.

    BalasPadam
  3. MOHON BERTEMU RAMADAN INDAH INSYAALLAH

    BalasPadam
  4. semoga dipanjangkan umur dan sempat bertemu Ramadhan

    BalasPadam
  5. smakin hampir kita dgn ramadhann.. smoga smuanya dipermudah.. amin ya Rabb

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama