Cemburumu..Ya Bukan Rezekiku

CEMBURUMU..YA BUKAN REZEKIKU
بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum wbt


CEMBURUMU..YA BUKAN REZEKIKU | Jodoh itu bukan bererti dengan pasangan sahaja.Rezeki itu pun bukan diambil kira wang ringgit sahaja.Tidak dinafi,kalau sebut jodoh mesti melibatkan pasangan atau berpasang-pasangan.Pung pang pung pang kompang nasi minyak bersanding kahwin.Kalau sebut rezeki..fokus pada berapa banyak duit ada..berapa bank ada untuk simpan duit.Pendapatan sebulan berapa.Hakikatnya rezeki  ianya lebih luas dan jauh daripada itu.

Cemburumu.. ya bukan rezekiku. 

Cemburu ni bukan semuanya membawa kepada hal yang buruk atau negatif.Ada juga cemburu yang membaikkan keadaan diri kita.Cemburu tanpa ada hasad dengki...cemburu bebas menyakiti..cemburu sifar aura-aura negatif nyata dan tidak..itu cemburu yang sihat.Silakan.

Tapi lain kisahnya...bila Nuffnang cemburu dengan Google Adsense..makanya,ya bukan rezekiku.Bila Allah SWT kata jodoh hanya sekadar ini...inilah yang akan berlaku...munasabah lagikah Nuffnang untuk terus berada di blog PC...jujurnya..ya.Namun,layakkah blog PC menjadi wadah untuk pihak Nuffnang menyiarkan iklan..pastinya tidak.Untuk setakat ini..cukup.Mungkin suatu masa nanti berjodohan lagi..insyaAllah kerjasama mungkin bertaut kembali.

Cemburumu.. ya bukan rezekiku.

Rezeki..seluas langit dan bumi.Jumlahnya melebihi isi apa yang terkandung di langit dan bumi juga.Allahu.

#sama-sama mencari redha Allah SWT

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

5 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Sebenarnya nugfnang x suka Bermadu tapi dia BG juga income cuma xde dah status gelihati tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe..dengan blog PC terus taknak menjalin hubungan kak...

      Padam
  2. Ye, memang rezeki itu luas. Mungkin ada rezeki lebih baik dari Nuffnang tu.^__^

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama