Muda Dan Remajakan Terus

MUDA DAN REMAJAKAN TERUS. بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم . Assalammualaikum wbt. Penuaan itu satu proses. Fitrah. Akan terus berlaku atau terjadi seiringnya usia. Andai wajah dah keseluruhan tubuh mampu diubah dan dipertahankan keremajaannya.. Usia tidak boleh dielak. Benar usia itu sekadar angka namun bagi PC ianya penanda atas hayat seseorang. Mahu berada di zon yang mana dan bagaimana. 

Menepis proses penuaan itu mustahil. Melambatkan proses penuaan itu barangkali bergantung kemahuan dan usaha masing-masinglah. Cara seperti apa yang dilakukan.. Pastikan ianya bukan berat pada kemahuan sahaja sebaliknya seiringkan dengan syarat atau tuntutan hukum yang membolehkan. Andai berasa waswas buatlah rujukan terlebih dahulu. Ramai ulamak. Ustaz. Ustazah bertauliah di negara kita. Alhamdulillah. Silakan.

Muda Dan Remajakan Terus
Gambar  Sekadar Hiasan

Muda dan remajakan terus. Siapa yang tidak mahu kelihatan muda dan remaja sentiasa.. Haruslah mahu. Tidak pada fizikal.. Pada penampilan..hehe.. Namun dalam teruja mahu kelihatan muda dan remaja dipandangan sesama manusia.. apa kata muda dan remajakan terus berbuat baik sesama makhluk dan ketika melunas dan semasa melakukan ibadah. 

Sekian
Tinta Perdu Cinta ❤
Muda Dan Remajakan Terus


3 Ulasan

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..

  1. alangkah indah jika selamanya berwajah muda

    BalasPadam
  2. kehidupan itu prosesnya fasa demi fasa n moga sihat sejhtera hingga akhir usia

    BalasPadam
  3. Muda luar dalam tu sebaiknya ye PC. Yg penting terus muda dlm cari redha Allah.

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama