Kerana Ada Bezanya

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum wbt

KERANA ADA BEZANYA |Pembawaan orang tidak sama.Kenapa pandangan dia tidak sama dengan pandangan aku.Begitu juga aku.Biarpun mungkin bersetuju dengan apa yang dibicarakan..disampaikan namun setiap orang ada buah fikiran masing-masing juga.

Kerana ada bezanya.Ikut kata belum tentu boleh.Dengar pendapat itu lebih mudah dan ringan kerana sesiapa sahaja masih boleh membuat pertimbangan ikut rasa masing-masing juga.Ikut logik dan selesa masing-masing.Mungkin matlamat sama tapi belum tentu mahu gunakan cara yang samakan.kalau pun matlamat cuma satu tapi caranya untuk capai matlamat itu ada sangat banyak..begitulah ibaratnya.

RELATED IMAGE
Kerana Ada Bezanya | Google Image


Setiap orang ada telunjuk sendiri.Ada langkah sendiri.Ada mahunya juga sendiri.Biarpun dari tirai sama memandang ke luar..namun tetap ada titik fokus masing-masing yang berbeza.

Sekian.

#sama-sama mencari redha Allah swt

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

12 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. raikan perbezaan, cari titik persamaan...

    BalasPadam
  2. berbeza tapi bersama mmg terbaik

    BalasPadam
  3. datang melawat sini..igt tak?http://aisyhahnyais.blogspot.com/

    BalasPadam
  4. Sebab tu bila ramai, kena bermesyuarah untuk buat keputusan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cari dan dapatkan kesepakatan.InshaAllah berkat.

      Padam
  5. Biar berbeza asalkan hasrat tujuan sentiasa ke arah kebaikan. Perbezaan yg baik membawa kekuatan jika muafakat, in shaa Allah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul.Hujungnya itu sangat penting.Kebaikkan dan redha Allah SWT.

      Padam
  6. Hormati pandangan masing masing kan. Ada ketika kita sependapat. Ada ketika tak sebulu. Begitulah, dengan perbezaan baru hidup ada warna warni kan..

    BalasPadam
  7. perbezaan sesama kita bukan sebab untuk kita bertelagah tapi anggaplah perbezaan itu untuk kebaikan supaya kita saling menerima sesama kita.

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama