Hayati Dengan Sepenuh Kepercayaan

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum wbt

HAYATI DENGAN SEPENUH KEPERCAYAAN.Sukar meraih kepercayaan kecuali diri sendiri mahu benar-benar percaya dan mencari kebenaran itu sendiri.Mencari kebenaran,mantapkan kepercayaan pada Tuhan yang satu,Allah SWT itu umpama memilih satu suasana dan tempat yang terang untuk lebih jelas melihat dan megakui segala-galanya ada yang mencipta dan semuanya semntara sebelum tiba hari pembalasan kelak.

RELATED IMAGE

Nabi Muhammad SAW menjadi nabi dan rasul terakhir menutup dan mengakhiri nabi dan rasul sebelum baginda.Al Quran menjadi satu kitab terakhir yang memperbetulkan khilaf yang dilakukan manusia terdahulu yang sehingga kini masih melakukan khilaf tersebut.Kita manusia yang Allah SWT kurniakan nikmat akal dan iman jangan sia-siakan semua itu.

Hayati dengan sepenuh kepercayaan setiap baris yang mengandungi  kalimah -kalimah wahyu daripada Allah SWT itu.

Sekian

Semua menjadi indah pada waktunya


PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

4 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. melatih jiwa dan minda agar percaya kukuh pada kekuasaanNya , In Shaa Allah

    BalasPadam
  2. Semoga dengan sepenuhnya kepercayaan pada Allah swt , semua dari kita mempunya iman dan amal yang cukup kuat untuk dibawa ke sana nanti.

    BalasPadam
  3. Kitab Al-Quran sesuai sepanjang zaman itu adalah salah satu bukti ianya dari Allah SWT.

    BalasPadam
  4. terima kasih Kak PC atas ilmunya

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama