Tamat Bulan Mac

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum wbt

TAMAT BULAN MAC.Alhamdulillah.Hari ini hari terakhir dibulan Mac 2021.Tiga puluh satu hari.18 Syaaban 1442H bererti kian menghampiri Ramadhan kan.SubhanaAllah.

Tamat Bulat Mac
Tamat Bulat Mac





Bulan Mac 2020 bermula episod baru seluruh dunia berhadapan dengan COVID-19.CORONAVIRUS DISEASE-19 menghambat seluruh dunia.Melumpuhkan segenap apa yang dibangunkan.Meragut banyak nyawa juga.Ya sudah setahun.Terasa sangat sekejap.Namun yang melaluinya sangat mencengkam jiwa-jiwa.Menjadi satu catatan sejarah wabak yang melanda dengan mahu dan izinNYA juga.Dunia murung.Rakyat berada dalam tekanan dan ketakutan di mana-mana.

Semua seperti baru terjadi semalam.Masih dalam berbekas.Masih merah berdarah.Allahu.Tamat bulan Mac tahun ini,tapi ada kisah yang mencengkam.Moga ianya menjadi pengajaran.

Sekian
Tinta Perdu Cinta
Tamat Bulan Mac

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

6 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Masuk bulan baru bermaksud makin menghampiri bulan ramadhan. Semoga kita diberikan kesempatan untuk berpuasa tahun ni :)

    BalasPadam
  2. kejap je pejam celik pejam celik nak masuk bulan baru dah

    BalasPadam
  3. April datang lagi.... :) ramadhan bakal tiba...

    BalasPadam
  4. Bila covid datang seluruh dunia jadi huru hara. Marilah doakan moga semuanya cepat berakhir,😭😭😭

    BalasPadam
  5. kes masih tggi... hrp adalah harapan nk rentas negeri kelak waaaa

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama