Tradisional Atau Moden

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum wbt

TRADISIONAL ATAU MODEN. Tradisional sahaja. Moden sahaja. Gabungkan kedua-duanya menjadi satu pun ada juga. Tradisional atau moden. Apakah?. Pemilihan fesyen. Baik lelaki atau perempuan. Sekarang nak kecil pun sudah celik fesyen. Harap mklum. Kadang citarasa mereka melebihi orang lebih dewasa. Adududu. Canggih. 

Dewasa. Yang mana menjadi pilihan atau kebiasaan. Waktu raya nilah boleh nampak kreativiti dan keberanian individu bergaya dan menggayakan. Ada yang lebih senang dan terus selesa dengan yang tradisional. Ada yang selalu dengan gaya modennya ke mana-mana. 

Tidak hanya pada penampilan tradisional atau moden pada pakaian sahaja. Pada makanan dan kuih muih juga. Ada meja penuh dengan kuih muih dan menu tradisional. Sebaliknya ada je yang lebih senang dengan biskut raya dan juadan yang lebih moden. PC suka dan boleh terima kedua-duanya. 

Kalau awak digarisan tradisional jangan kecam yang dikelompok moden. Jika kamu diacuan moden jangan juga boooo yang berada dipihak tradisional. Sebenarnyakan semua saling melengkapi dan memerlukan juga. Sepaduan,  muafakat dan ada peminatnya yang tersendiri. Kan citarasa dan selera orang tak sama. Bukankah begitu. Asal tidak berlebihan itu memadai. 

Sekian
Tinta PC 
Tradisional Atau Moden


PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

2 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Sha ikut kesesuaian.. dua-dua pun boleh.. moden mahupun tradisional.. Malah pada Sha mesti ada sebab kenapa setiap orang membuat pilihan tradisional/moden.. Siapa kita untuk menghukum dan memaksa orang untuk mengikut selera kita.. Saling menerima perbezaan itu lebih baik dan harmoni sebenarnya..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama