Selalu Mengharapkan Kebaikkan

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum wbt

SELALU MENGHARAPKAN KEBAIKKAN. Lega hati. Lapang fikiran. Mudah setiap urusan kebaikkan. PC rasa setiap kita sentiasa mengharapkan ini yang berlaku dalam kehidupan seharian kita tak kiralah di mana pun berada. Mahu semua lancar dan baik-baik sahaja. Salam Jumaat indah daripada PC untuk semua sahabat blogger yang dihormati. 

Selalu Mengharapkan Kebaikkan
Selalu Mengharapkan Kebaikkan

Tiada yang mengharapkan keburukkan sebaliknya selalu mengharapkan kebaikkan bukan cuma untuk diri sendiri dan keluarga malahan untuk orang lain dan keluarganya juga. Besar harapannya dan sangkaan juga begitu. Kita harap orang buat baik pada kita. Tapi kita dulu kena buat baik pada orang. Mesti kita marahkan bila orang buat tidak baik pada kita lebih-lebih lagi bila kita tak kacau pun dia. Fuh kalau PC pun boleh berasap satu badan. Sabar itu tiada batas tapi kemampuan PC bersabar ada had. Jadi kita minta perlindungan daripada Allah SWT dulu.

Mugkin hari ini susah susah dan susah siapa tahu esok mudah mudah dan mudah pula. Tuhan boleh tangguh dan boleh mempercepatkan juga sebagaimana yang DIA mahu.

Sekian
Tinta PC
Selalu mengharapkan kebaikkan



PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

6 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Sungguh, siapalah yg ingin tidak hidup bahagia dan baik2 sahaja kan..

    BalasPadam
  2. abe kie selalu mendoakan yg baik2 aje...

    BalasPadam
  3. kadang2 jenuh pujuk diri supaya bersabar dengan karenah orang

    BalasPadam
  4. Betul kak PC, siapa yang taknak kehidupan yang bahagia dan senang. Tapi hidup kena sentiasa bersabar.

    BalasPadam
  5. Aaaminn...
    jika kita nak yang baik, kita pun kena berikan yang baik baik juga.

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama