MEMANG TIDAK MAMPU KITA DUSTAKAN

MEMANG TIDAK MAMPU KITA DUSTAKANبِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم . Assalammualaikum wbt. Sangat jelas tidak ada satu pun nikmat yang boleh kita dustakan. Memang tak ada langsung. Kalau susah sangat tengok jelah diri sendiri daripada hujung rambut sampai hujung kuku jari kaki tu. Semuanya nikmat yang sudah kita manfaakan dari kita lahir sampailah sekarang. Sampailah nanti ajal tiba.

MEMANG TIDAK MAMPU KITA DUSTAKAN


Pusinglah macam mana pun kata itu ini, sah-sah semua bukan kita punya. Pinjaman je. Berdebatlah sampai kering tekak, sampai tegang urat leher, sampai berkerut dahi bercantum kening tu ha.. dustai nikmat mana mungkin kita boleh dan mampu lakukan. Walaupun mungkin ada yang melakukannya.

Sekian
Tinta Perdu Cinta
MEMANG TIDAK MAMPU KITA DUSTAKAN
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

11 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Betul, semuanya milik Allah. Yang kita ada hanya pinjaman dan bukan milik kekal.

    BalasPadam
  2. Subahanallah..syukuri nikmat apa juga datang dariNya..terima kasih, bagaikan satu tazkirah yang sangat bagus dimanfaatkan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aamiin. Semoga kita sentiasa bersyukur dan ingat.

      Padam
  3. Bersyukur atas segala nikmat yang diberikan oleh Allah. Bila bila masa je Allah boleh tarik balik kannn

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama