BERHUJUNG RINGAN

BERHUJUNG RINGAN | Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasih. Assalammualaikum wbt. Siapa sahaja sudah tentu mahu pengakhiran hidup yang ringan. Ringan kaki melangkah atas titian sirat menuju salah satu daripada lapan pintu-pintu syurga. PC pun mahu begitu.

BERHUJUNG RINGAN

Di dunia ni setiap hari berdoa dan berharap hujung kehidupan kita nanti semuanya menjadi paling sangat-sangat indah. Tidak pernah lekang doa mengharap syurgaNYA. Sungguh.

Tidak ada yang ringan di dunia ini sebab dunia bukan tempat bersenang lenang. Tapitempat berpenat lelah dan berjuang. Untuk sabar, untuk reda, untuk tawakal, untuk ibadah dan untuk banyak hal lainnya.

Sebab itulah selalu kita bisik pada diri sendiri, bila diuji sabar. Kuat semangat kerana mengharapkan ianya menjadi salah satu sebab berhujung ringan menemuiNYA.

Semua setkan kerana Allah. Berharap berhujung ringan. 

Tinta Perdu Cinta ❤
Berhujung ringan
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

4 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama