BUAH NAGA

BUAH NAGA | Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasih. Assalammualaikum wbt. Sedap makan macam tu je. Sedap juga kalau dibuat jus. Mana-mana pun ok. Alhamdulillah.

BUAH NAGA

BUAH NAGA

Satu ketika dahulu.

PC : Ba, yang itam-itam ni telur katak (biji selasih) ke?
Babah : Bukan, tu memang bijinya boleh makan. Rangup.
PC : Tahi lalat ke ba? banyak macam tahi lalat.
Babah : Hahahahahaha. Haah. Ni kalau makan boleh tumbuh dalam perut.
PC : Bukanlah, kalau cakap boleh keluar api la kat mulut.
Babah : Pulak
PC : Kan babah cakap buah naga
Babah : Nak makan ke tak ni?
PC : ngap.. ngap..ngap.

Tinta Perdu Cinta ❤
Buah Naga



PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

3 Ulasan

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..

  1. Buah naga namanya buat anak2 kecik akan ber soal jawab dgn kita
    he hee akak buah ni x berapa suka taktau la.kenapa

    BalasPadam
  2. babah pun dh maleh nk lyn pc bertanya kan heh heh

    BalasPadam
  3. hhahahha dulu kita pun terbyg buah naga ni dari naga :D

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama