KARI KAKI AYAM MEWAH KOLAGEN

KARI KAKI AYAM MEWAH KOLAGEN | Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasih. Assalammualaikum wbt. TIDAK SEMUA ORANG suka atau boleh makan kaki ayam. Ada yang tak suka dan tak lalu pun walau cuma tengok kaki ayam tu ha. Tak apalah kerana citarasa atau selera orang tak boleh disamakan dan tak perlu dipaksa pun.

Mana yang suka, makanlah. Mana yang tak suka makanlah bahagian lain daripada seekor ayam tu. Ada banyak pilihan dan bahagian juga kan. Jangan dijadikan isu. Menurut perkongsian daripada hellodoktor.com, kaki ayam bukan sahaja kaya dengan kolagen tetapi juga sumber asid hyaluronik yang berfungsi menghalang kesan-kesan penuaan, dan chondroitin sulfat baik untuk osteoarthritis dan bermanfaat untuk individu yang mengalami masalah sendi juga.

KARI KAKI AYAM MEWAH KOLAGEN
KARI KAKI AYAM MEWAH KOLAGEN

Keluarga PC memang hantu kaki ayam. Boleh berebut. Hahahaha. Tongkeng ayam tak nak berebut la pulak. Kesian dia tergolek sendiri. Tak kisahlah masak apa, kari ke, sup ke, asam pedas ke, lemak cili api ke. Suka nak makan. Suka macam mana pun tetap sahaja perlu berpada-pada. Sederhana itu lebih baik.

Tinta Perdu Cinta ❤
KARI KAKI AYAM MEWAH KOLAGEN 


PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

2 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. adik saya suka makan kaki ayam ni. saya je kureng. mungkin kena makan supaya tambah kolagen dalam badan. hehe

    BalasPadam
  2. Sedapnya..selalu gak buat kari ayam dan lebihkan kaki ayam...collagen free, kalau nak lagi best buat sup kaki ayam...

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama