ADA BANYAK CERITA

ADA BANYAK CERITA | Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasih. Assalammualaikum wbt. JUMPA setahun sekali ada banyak cerita. Tak habis kalau cuma duduk sejam dua.  Apatah lagi lebih setahun tak jumpakan.  Kumpul cerita. Waktu hari raya macam nilah biasanya waktu paling elok bercerita. 

Mungkin anak-anak kurang cerita. Lain dengan orang tua kita.  Sebab PC sendiri bila balik kampung, raya, ada saudara mara datang sepupu babah, sepupu mama ke, memang meriah cerita. Ada je cerita.  Ada je nanti yang ketawa guling-guling. 

ADA BANYAK CERITA

Kadang cerita tu, cerita zaman mereka kecil. Serius. Mereka boleh ingat dan bila diceritakan macam satu kisah ada berepisod tapi tak bosan didengar. Seronok. Bahagia. Ada juga gosip tapi gosip dia sama dia pun gosip zaman dulu-dulu juga. 

Ada banyak cerita, waktu raya biasa digabungkan. Itu yang gempaknya lain macam. Apa yang dulu-dulu tu kadang macam aneh bagi kita tapi itulah yang mereka lalui.  Itu belum cerita sesama adik beradik. Habis kutuk mengutuk. Tapi tetap akrab. 

Ada banyak cerita. Sungguh. PC sendiri pun Kalau boleh cerita yang ada nak diceritakan satu masa kelak. Biar jadi jenaka tapi sangat berharga. Indah dipendengaran. Mahal. 

Tinta Perdu Cinta ❤
ADA BANYAK CERITA
 
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

1 Ulasan

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..

Terbaru Lebih lama