TUJUH PER DUA BELAS

TUJUH PER DUA BELAS | Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasih. Assalammualaikum wbt. Alhamdulillah. Bulan ketujuh ditahun 2022. Kita dah melangkah ke bulan Julai. Bulan yang dinanti-nantikan juga oleh umat Islam. Sebab bulan Julai nilah ada peluang cuti panjang lagi. Boleh balik kampung lagi untuk meraikan Aidiladha pula. Ya Allah, syukur sangat-sangat.

TUJUH PER DUA BELAS


Langkah pertama Julai dibuka dengan hari Jumaat. Penghulu segala hari untuk kita umat Islam keseluruhannya di mana sahaja berada. Masya Allah semoga setiap hari yang bakal kita tempuhi mewah dengan keberkatan. Mudah segenap urusan. Lancar semuanya segenap sudut. Aamiin.

Tujuh per dua belas. Sekejap sangat-sangat rasanya. Lebih separuh daripada setahun telah kita lewati. Tentu sahaja pelbagai cerita suka dan duka. Mungkin kenangan raya lepas pun masih lagi bermain dibibir dan jelas pada ingatan kita. Alhamdulillah.

Semua atas mahu dan izin Allah. Kita hamba yang tetap hamba terus berusaha mencari dan mendapatkan redaNYA. Aamiin.

Tinta Perdu Cinta
TUJUH PER DUA BELAS


PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

3 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama