SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 1444H 2023M

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 1444H 2023M | Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang. Assalammualaikum semua. Hihi. ALHAMDULILLAH. 30 HARI. Selesai. Semoga ada rezeki pc, keluarga dan kita semua untuk menemui Ramadan lagi tahun depan. Aamiin. 

Tengah buat apa tu.. tengah beraya ke tu. Jaga diri. Jaga kesihatan dan keselamatan sentiasa ya. Hati-hati dan jaga tingkahlaku. Jangan makan berlebihan. Berpada-padalah sentiasa.

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 1444H 2023M. Raya dah. Syukur sangat-sangat. Sedih sangat-sangat sebab ni tahun pertama kan mama tak ada dengan kami untuk sambut syawal. Raya tetap raya. Yang hidup mesti dihargai. Masih tetap sama-sama merai. Walau dalam keadaan yang tak seronok. Sungguh!. Bukan tak seronok rayanya. Perasaan diri sendiri yang rasa tak best.

Meriah mercun. Bila jiran tetangga sakan main mercun. Dam dum dam dum siang malam pagi petang... ermmmm.. terlompat lompat kita terkejut kecut perut. Ada anak buah yang baby.. kurang aman nak tidur. Bersabar ibu ayahnya. Bertabahlah wahai anak.

Kalau kita harapkan dapat bertemu lagi Ramadan akan datang, macam tu jugalah dengan Syawal. Aamiin. Semoga kita sentiasa dalam reda Allah swt. 

NOTA PC  : jelas setiap detik yang telah berlalu dan berlaku.. ma, jua rindu
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

2 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama